Cei trei muschetari


Very long time and  no see at all. Cam asa as putea sa caracterize lunga mea perioada de inactivitate. As putea gasi milioane de scuze sau motive, nu am avut timp, am fost plecata etc., etc., etc. Adevarul este ca nu am mai avut buna dispozitie sa scriu.

Si cum gheata trebuie sparta cumva, o sa o fac vorbind de un nou film pe care, eu una, de-abia il astept.

Ma intreb cine oare nu a crescut cu Alexandre Dumas si ai sai muschetari. Pentru mine cartile lui ramn unele dintre cele mai frumoase citite vreodata si am vazut cam mai tot ce s-a turnat vreodata dupa romanele domnului respectiv. Ultima versiune insa care aduna atatea nume mari ca Orlando Bloom, Matthew Macfadyen, Milla Jovovich, Ray Stevenson si, nu in ultimul rand Mads Mikkelsen, se anunta a fi una interesanta si plina de actiune, chiar daca regizorul si-a luat multe libertati.

Va las cu featurette-ul si apromit sa revin cat mai repede. In fond am de povestit cum a fost la Lvov in Ucraina. Unde am stat aproape 2 saptamani.

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Cei trei muschetari

  1. Bine, motivez absenta … 😉

  2. cum era aia? „in genunchi ma-ntorc la tine”… Asa si eu :mrgreen:

  3. Milioane de motive ca sa nu facem ceva gasim toti usor, dar care e motivul care pentru care facem e mai greu de gasit in noi 😉
    Bine ca esti sanatoasa, cu restul ne descurcam…

Lasă un răspuns

