Iunie si sud de Franţă.


Well…. cum ar zice nenea hanglezu’, nu ne-am mai vazut de ceva vreme. Din lipsa de zvac de tastatura (daca mi se permit inventiile „literare”) .  Acum insa sunt in prag de plecare in vacanta. Atasatul schimba prefixul saptamana ce vine, mai precis chiar de … Ziua Copilului – nici nu se putea zi de nastere mai nimerita, daca ma intrebati pe mine! – si ne-am hotarat a o petrece in mod special. Si cum se poate mai special decat  in … Proventa?! :mrgreen:

Asa ca, Franta draga, pazea ca venim! Coasta de Azur, Aix-en-Provence, Avignion si campurile de lavanda, Matisse, Cezanne, Chagall, ruine romane si cramele Chateauneuf. Va supar corespunzator cand ma intorc, acum sunt prea stresata la gandul bagajelor (care trebuie sa fie un anumit numar, dimensiuni si greutate, ca-i un afurisit de charter de la Copenhaga la Nisa). Dar va las cu o imagine din Antibes, aproape de care ne vom petrece prima noapte in Franta. Pe curand!

 

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „Iunie si sud de Franţă.

  1. drum bun!!!!astept poze!!

  2. Mélanie

    Hi there from here! 🙂

    n-am mai trecut de multicel pe la tine, din lipsa de timp… esti înca în Franta? Daca da, unde?… Noi vom pleca la sfârsitu’ lunii la Mediterana, apoi în iulie: Oslo, Insulele Lofoten & Cap-Nord… Salutari toulousene si o vara placuta! Bonnes vacances, aussi! 🙂

    • Buna Melanie.Credeam ca ti-am rapuns deja dar se vede treaba ca nu mi s-a inregistrat mesajul. Nu, ne-am intors saptamana trecuta. A fost o vacanta scurta si cu o vreme absolut tampita.

      Uhhhh, Lofoten. Acuma chiar ca sunt geloasa rau, e un loc unde sper sa ajung si eu. Apropo, stii ca au fost pe locul doi dupa Feroe in topul acela facut de National geographic… sa indraznesc sa intreb cand dati si pe aici? Glumesc, dar daca va hotarati vreodata, usa sta deschisa pentru romanii mei.

  3. Mélanie

    Aha, thanx for your update! Îmi pare rau ca ati avut vreme urâta si ca nu m-ai anuntat ca vei trece prin sudul Frantei; am avut pâna la 29°C ultimele zece zile de mai si început de iunie, zilele-trecute au fost mai umede, dar de ieri e vara… 🙂 Da, stiu pentru Lofoten, caci suntem abonati la NG si ne informam mereu despre locurile pe care le vom vizita… Merci pentru invitatie, fie si-n gluma, dar nu avem Feroe-le pe lista… În anturajul nostru franco-european, asiatic si nord-american, nimeni n-a fost înca în tara ta… Poate mai degraba voi veti reveni în Franta?! 🙂 Sanatate si numa’ bine! à bientôt!

    • Melanie, spre rusinea mea am uitat. Nu am plecat niciodata atat de stresata intr-o vacanta ca anul asta si, sincera sa fiu,pe langa ca am stat foarte putin,nu stiu de ce am trait eu cu impresia ca tu nu esti chiar atat de aproape de zona aceea. De venit in Frata vom mai veni, cu siguranta.

      Am musafiri din Italia saptamana asta si sunt extrem de fericita. In sfarsit pot sa fac si eu pe ghida si sa arat minunatiile de aici cuiva.

      Poate va tenteaza si pe voi un drum incoace odata in viitor. Au luat Lofoten-ul totusi ca destinatie, nu?! Sper si eu. 😉 Abia astept sa imi spui cum a fost acolo.

  4. Laurentiu (Creep)

    Buna fata draga! Stiu ca sosesc cam tarziu.
    E prima oara cand iti las un comment pe blog. Nu prea ma bag la asa ceva, dar n-am rezistat cu sudul Frantei. Fost si eu p-acolo, norocul meu se numeste prieten cu casa in Saint-Remy de Provence, deci sa tot stai. Si am stat, vreo saptamana. Si ne-am plimbat de jur imprejur, ca aveam si masina la dispozitie. Si a fost bine. Cum sper sa fi fost si la tine.
    In vara m-am gandit destul la tine, pentru ca eram din ce in ce mai aproape. Asa cum planuisem m-am urcat pe motor si am luat-o spre Capul Nord. Trebuia sa fim in doi, dar pe ultima luna de metri am ramas singur. Cand mi-am montat cortul dupa Cercul Polar si ma uitam la soare si era 1 noaptea, ma intrebam daca si la Feroe e atat de frumos. N-am vrut sa fac si Lofoten din respect pentru iubita care mi-a ramas acasa, deci este o mare posibilitate sa ne intoarcem acolo. Asa ca sper sa creasca sansele sa venim si la tine, cu un eventual popas in Islanda.
    N-are legatura cu blogul, dar se apropie „Justified” si o sa ne conversam mai mult, virtual vorbind.
    Daca „ever” ajungi prin Italia si te bate un gand cu Florenta si Toscana, sa-mi dai de stire sa te astept.
    In rest, numai de bine!

    • Laurentiu, ce surpriza! ma bucur ca ai ajuns si pe la mine, desi nu am mai scris de mult pe blog. Nu stiu de ce, dar nu am mai avut zvacul necesar.

      Si carevasazica, ajunsesi si aproape de Cercul Polar, e oficial: te urasc din rarunchi! Mai ales ca zisesi si de Lofoten. asta e un loc unde visez sa ajung, nu stiu cand, dar poate se va materializa. Dar daca ai vreodata gand de Feroe / Islanda, usa ti-e deschisa. De cand imi doresc eu sa imi calce si mie un musafir roman pragul (unul care nu adasta prin Feroe).

      Apoi sa stii ca „ever”-ul acela se intampla la anul. In mai venim in Italia, stam la niste prieteni in Montechiarri, aproape de Verona, si o sa fim acolo åentru doua saptamani – asa ca banuiesc ca ne putem intalni. Parca Florenta nu era chiar atat de departe. Ca sa nu mai zic ca e musai sa calc pe acolo, mai ales ca visez de mult sa vad mormantul familiei De Medici.

      Zi-mi daca ai vreun ID de Skype sau yahoo, mai usor de conversat pe acolo, mai ales ca Skype-ul il am constant deschis la munca.

      Si de-abia astept Justified-ul. Nu numai ca sa imi mai clatesc si eu ochii apropo de … ‘mnealui, ci si pentru ca mi se pare un serial extrem de inteligent. de mult nu mi-a mers un serial atat de mult la suflet.

  5. Laurentiu (Creep)

    Ciao! Luna mai este perfect (vreme), iar Verona si mai bine (doar la 2 ore de mine). Te astept cu mare drag. Id-ul de skype e Laur_creep.
    Referitor la drumurile nordice, la prima zi mai friguroasa de pe aici, eram pe motor si m-a apucat nostalgia. Ideea de Islanda si Feroe are radacini puternice in mintea mea si a prietenei mele, asa ca sunt mari sanse sa venim incolo.
    Astept sa ne zici cum fuse prin Provenza.
    Pe curand!

Lasă un răspuns

