Long time, no see!


Long time, no see! Nu-i aşa? Mi-am cam neglijat „copilul” de ceva vreme, mai precis de când am început noul serviciu şi de când mi-am mutat războiul împotriva celor ce defăimează casa mea adoptivă pe Facebook. But …. I’m back!

De câţiva ani scriu recenzii la anumite filme seriale şi comentez pe un site (www.tvblog.ro), pentru ca să nu uit a scrie în limba proprie şi personelă şi pentru că sunt un mare fan al filmelor seriale. Aşa am aflat eu de emisiunea „Românii au talent” şi tot aşa am văzut un mic videoclip din emisiune, al cărui protagonist a fost un băiat de 15 ani care m-a lăsat ca la dentist.  Aşa am aflat eu ce e acela un „contra tenor” (îl ştiam de fapt sub alt nume). Nu mai sunt de mult la curent cu ce ofera televiziunile româneşti mai ales că am rămas şi fără cablu la apartamentul meu de acas’, dar trebuie să recunosc că misiunea asta mă tentează. Vă las cu vocea excepţională a copilului acela şi revin cât mai repede posibil:

4 comentarii

Din categoria Muzica, Romania, talent

4 răspunsuri la „Long time, no see!

  1. Emotionant filmuletul. Si impresionanta vointa lui de copil care a continuat de unul singur sa creada in steaua lui.

  2. adela

    Am eu metodele mele sa dau de tine… Deci ai inceput lucrul. Sa fie intr-un ceas bun! Emisiunea n-am vazut-o din motive de petrecere, dar vad ca povestea copilului a facut deja inconjurul internetului si implicit, al lumii. 🙂 Incredibil pustiul. Am sa ma uit si eu, de dragul tau, doar daca imi promiti ca vom comenta. 🙂 Altfel nu are haz.
    Pupici si bafta, pe curand!

  3. E foarte talentat baietelul. I-a lasat pe toti cu gura cascata. E fascinant. Cum te gasesc pe feisbuc?

Lasă un răspuns

