Haihui prin Ploieşti, de Crăciun.


Pentru că anul acesta nu îmi petrec Crăciunul acasă,  în România şi îl petrec acasă în Feroe, am găsit un mic filmuleţ pe You Tube care să îmi mai aline dorul. Poate v-ar plăcea şi vouă să vedeţi un pic din oraşul meu drag, noaptea, în hăinuţe luminoase de Crăciun. Filmuletul surprinde imagini din centrul oraşului împodobit şi luminat. Pe mine mă face să mă simt mai aproape de casă, de părinţii mei lângă care nu pot fi de acest Crăciun. Sper să vă placă.

orul de acas

9 comentarii

Din categoria Uncategorized

9 răspunsuri la „Haihui prin Ploieşti, de Crăciun.

  1. stii ca acum poti vedea in fine si romania pe google map? cu imagini satelit, eu am fost ieri pe la mine in bloc, l-am vazut pe frati-miu la fereastra:)

  2. Sper ca acest nou „acasa” sa-ti umple golul de… ACASA.
    Mult bine,

  3. Uite, iti trimit o leapsa: ce obiceiuri au feroezi si alti nordici de prin jur de Craciun? Si be, cum petreci de obicei Sarbatorile cu noua ta familie, in noua ta acasa? Asta ca sa-ti mai treaca putin din nostalgie, trecind in revista ceea ce cu siguranta iti place, acolo unde esti. Si dintr-o mare curiozitate:P (plus provocarea!)

  4. frumos!!!!!!!!!craciun fericit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pup

  5. frumos colind romanesc. Mi-a placut si clipul cu luminile orasului Ploiesti. Atmosfera de sarbatori si parfum de acasa.

Lasă un răspuns

