Insulele Feroe – o experienţă … mai altfel


Căutam ceva pe You Tube (pe care am ajuns pur şi simplu să îl urăsc ca site din cauza a diferiţi pierde vară care nu au ce face şi la fiecare filmuleţ cu şi despre insulele Feroe apar şi încep să îşi urle dezaprobarea în cel mai urât şi golănesc limbaj) şi am dat peste un filmuleţ făcut în scopuri publicitare (turistice) despre Feroe. Vi-l recomand şi vouă, cuprinde în mare ce înseamnă Feroele, în imagini, muzică şi fără cuvinte.

Sper să vă placă, am vrut numai să vă arăt ceea ce am eu norocul să văd aproape în fiecare zi. Sunt momente când mă consider cu adevărat favorizată de soartă pentru că am şansa să trăiesc aici, la capătul lumii sau unde se agaţă harta-n cui (ca să-mi citez un bun prieten), departe de lumea dezlănţuită.

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Insulele Feroe – o experienţă … mai altfel

  1. Eu am o intrebare: mai este valabila invitatia, ca s-ar putea sa o onorez 🙂 Foarte frumos.

  2. Ramane deschisa oferta… eu de ce tot fac reclama? 😉

  3. Nemokrat

    Frumoasa tara !

  4. Noi doua ne-am „cunoscut” acum cateva luni, Andreea draga. Intr-o noapte in care citeam fara sa rasuflu despre noua ta tara, despre obiceiuri si mentalitati… iar a doua zi ii povesteam in masina sotului meu ce aflasem. Nu stiu cum am facut, dar am ratacit ulterior adresa blogului tau.
    Azi sunt din nou aici si ma bucur. Bine te regasesc!

    Sunt grabita acum, am promis ca pregatesc ceva dulce, dar revin maine.
    Pana atunci… un gand bun!

    • @isis ,mulţumesc tare mult pentru rândurile atât de frumoase! Să ştii că m-am emoţionat, fără exagerare. Dacaă reuşesc să redau numai puţin din frumuseţea lucrurilor care mă-nconjoară şi să bucur chiar şi pentru câteva minute pe cineva, atunci nu scriu degeaba.

      Te mai aştept.

Lasă un răspuns

