O plimbare romantica prin Insulele Feroe – Articol pe site-ul Orator (www.orator.ro)


Unul dintre cei carora le-am scris, in incercarea mea de a face putina lumina in mult controversata chestiune a balenelor, mi-a oferit posibilitatea de a face o mica prezentare a insulelor Feroe asa cum le percep eu. Daca cineva este interesat sa afle cate ceva despre aceste insulite care abia acum incep sa „apara” pe harta lumii, puteti citi articolul aici

Ii multumesc mult pentru sansa acordata, iar voua va urez lectura placuta. Si astept comentarii sau critici, dupa caz 😀

21.09.2010 Site-ul al cărui link era furnizat mai sus a primit „vizita” unor personaje pentru care proprietatea altora este o glumă de prost gust şi care îşi fac un ţel în viaţă din a o face praf. Orator mi-a comunicat că încearcă să facă ceva să îşi recupereze blogul.

6 comentarii

Din categoria Calatorii, Feroe, Insule, Locuri dragi

6 răspunsuri la „O plimbare romantica prin Insulele Feroe – Articol pe site-ul Orator (www.orator.ro)

  1. o sa fiu eu primul care comenteaza 🙂 este excelent articolul tau si se vede de la o posta ca ai pus pasiune cand l-ai scris. asta conteaza cel mai mult. multumesc si spre ca intr-o alta zi sa repeti experienta 🙂

    • Multumesc mult. Am mai mereu impresia ca s-ar fi putut mai bine, ca nu am scris suficient de „profesional”, asa ca ma bucura daca a placut si daca intereseaza pe cineva. Iubesc mult insulele astea, nu numai pentru ca au devenit acasa, ci si pentru faptul ca sunt frumoase in ciuda micimii. Pacat ca multi se reped sa le judece numai dupa anumite aspecte.

      Cat despre repetatul experientei, cu draga inima.Sunt multe locuri pe care am avut ocazia sa le vad si unde romanul nu ar avea ocazia sa ajunga atat de usor. Am sa incerc sa mai povestesc si despre ele.

  2. conteaza ca ai pus suflet si asta s-a vazut…restul e tacere 😛

  3. Deci foarte taree!! Mama, ma faci sa vreau sa ajung acolo. Cum as putea? Sunt in Danemarca pana in decembrie, si noi ne dorim mult si sa calatorim (ne gandeam la Suedia, Norvegia), dar acum ca am citit articolul.. uau! Sper sa nu mor fara sa ajung acolo;))

    In Romania de unde esti?:D ma bucur ca iti iubesti tara si ca mai revii pe aici 🙂

  4. Ah, era sa uit! Vreau si eu de ziua nationala. Minunat ca inca pastreaza traditiile, superbe costume si.. :(( mor de pofta! :))

    • De ziua nationala, e o idee mai complicat. Trebuie sa iti cam iei bilet de avion din timp, toti feroezii isi fac vant inapoi acasa. Se poate si cu vaporul, de la Hanstolm cred ca pleaca vara, iarna parca de la Esbjerg. Costa mai putin, dar dureaza si mai mult sa ajungi (o zi jumatate) si iara trebuie luate bilete din timp.AVand in vedere ca ziua nationala abia la anul mai vine, pe 29 iulie, nu prea mai ai cand, daca stai in Danemarca pana in decembri.

      Avionul e cam scumpicel, poate sa mearga pana pe la 3000 de coroane dus intors. Vaporul poate sa fie si la jumatate daca mergi la cuseta. In orice caz, vezi ca mai sunt si agentii de voiaj care au oferte daca vrei sa vii incoa. Cu restul… rezolvam noi cumva.

      Romania e a mea si a mea ramane. Cu toate bunele si relele ei. Ca sa iti raspund, din Ploiesti. Iti trimit un mail mai bine, maine, acolo ne putem desfasura in voie…

Lasă un răspuns

