Când patrupedul rămâne fără blană


Faceţi cunoştiinţă cu una bucată patruped din dotare, obraznic, cerşetător şi maaaaare răsfăţat. Roy al IV-lea, pe numele lui – ăştia din familia lui bărbati-miu suferă rău de lipsă de imaginaţie.

Mănâncă tot (inclusiv gunoi dacă prinde uşa de la mască deschisă) şi vrea să fie mângâiat non-stop. Are hăinuţe pe care nu le poartă şi jucării pe care le-a făcut praf de nervi pentru că stă singur acasă. Şi e crăcănat, da’ e tare rapid când scapă din curte şi o şterge hai-hui prin oraş.

 Din când în când vine o tante de îl tunde. Şi ia uitaţi, ce iese după:

Mai recunoaşteţi potaia?

Ataşatul meu a spus un mare adevăr într-o zi: „păcat că nu îi tunde şi personalitatea odată cu blăniţa!” referindu-se la faptul că arată ca un alt căţel, dar se comportă exact precum cel „vechi”.

25 comentarii

Din categoria Catel, feroez, Roy

25 de răspunsuri la „Când patrupedul rămâne fără blană

  1. Oh my! E tare drăguţ Roy.
    Când e blănos, e incredibil de mângâiecios. (poa’ mă apostrofează stresatul literar care te frecventează..)
    Când nu e blănos, pare mai muşcăcios. Adică mai fioros, aşa. 😕

    Şi se potriveşte cu Insulele Oilor, se vede că încearcă să se încadreze în peisaj. 😆

    Unde doarme?

  2. Mersi madddz, e sufletelul nostru. De dormit, doarme sus, la socra-miu (al lui e de fapt, dar vine si pe la noi in vizita). Cu el in pat! 😆 Mai ales dupa ce il tunde.

    Tipu’ face parte din categoria: galagie cat cuprinde, fugit cu foc sub coada. Nu am pomenit fraier mai mare! Dupa gard latra de zici ca e ciobanesc german pe putin, te faci catre el, latra din nou si fuge cat il tin betele… latrand in continuare!

  3. Roy al patrulea… au existat si Roy al treilea, al doilea si intaiul, nu? 😀

    Si domnisoare n-au avut in dinastie? 😀

  4. Roy I a fost in casa socrilor inainte sa se nasca barbati-miu, un ciobanesc norvegian, a urmat Roy al II-lea, care a fost Border Collie si care a fost impuscat la 5 sau 6 ani(asa se facea in acele vremuri) acum vreo 20 de ani, pentru ca avea cancer terminal. A urmat Roy al III-lea, o frumusete de blanos, pe care l-am prins si eu si care a murit la aproape 17 ani. Dupa care a venit Kurla (inseamna @) care a poposit „accidental”, a fost vanduta drept baietel si cand a ajuns acasa, am aflat ca avem … o ea. Ceea ce a creat un vid de … nume, timp de 4 luni a fost chemata cutu-cutu. Semana cu o vulpita. De Kurla mi-e cel mai greu sa vorbesc, i-am fost dadaca si a venit si dupa ce am pierdut-o pe soacra-mea. Din pacate a murit la numai doi anisori acum patru ani, a avut o problema cu stomacelul. Noi eram in aeroport in Copenhaga cand am aflat. Si acum, dupa atatia ani mi-e ingrozitor de dor de ea!

    Si ultimul catel este potaia aia blanoasa Roy al IV-lea pe care il poti admira in poza…

  5. Omg! M-am indragostit de micul asta blanos. 🙂
    E atat de draguuut! Vreau si eu un catel!

  6. Uite acuma e venit in vizita de seara. Sta cu labuta pe antebratul meu in timp ce scriu, in semn de „Ce faci? Nu ma mangai?” si face ture intre birou si sufragerie. Vi-l donez, pisalog ce e! 😆

  7. zamolxus

    kaninus
    Dumnezeule! la ce ai anulat paginile cu zurbagii? lasă-i să-şi verse veninul, numai aşa mai aflăm ce e în capul lor. dac-ai ştii ce războaie duc eu cu ei! asta de la tine cu Dragoslav e nimic. crede-mă! în plus ce-ai să faci? ai să scoţi pagini de fiecare dată cînd apare alt zurbagiu. îţi dau un sfat: trebuie să le răspunzi evaziv, să nu intri în polemică cu ei, şi să-i laşi să urle la stele. politica asta se cheamă: cîinii latră, ursul merge-nainte. am fost şocat cînd am deschis pagina cu balene deghizate şi nu era de găsit. abia aşteptam să văd dacă mai reacţionează sau nu la lovitură. de obicei le înmoi elanul. nu prea rezistă mai mult de două, dacă ştii cum să-i atingi.
    faci cum vrei, dar să ştii părerea mea că nu faci bine. eu îţi recomand să pui paginile înapoi şi să nu te mai laşi intimidată de zurbagii. să-ţi aperi ideile şi oamenii cu care trăieşti, e mai nobil decît să-i dai satisfacţie unui trepăduş.
    numa’ bine!

  8. zamolxus

    kaninus
    observ că nici eu nu mai pot lăsa mesaje. deci dacă procedezi aşa pentru nişte rătăciţi îţi pierzi cititorii.
    numa’ bine!

  9. @zamolxus, uite ca sunt toate mesajele. Ai si tu putina rabdare, la mine e alta ora si dureaza un pic pana le aprob. In plus, scrie clar la reguli ca cine nu stie sa se certe „frumos” nu isi are locul aici. Fiecare are dreptul sa aiba opinie contrara atata timp cat nu ma insulta pe mine si nici pe ceilalti care imi scriu, doar pentru ca nu am „decenta” sa am aceeasi parere. Eu nu ma duc pe alte siteuri sa ii numesc lingai si ordinari.

  10. zamolxus

    kaninus
    de ce a dispărut postarea cu balene deghizate. am muncit degeaba să-l pun la punct pe zurbagiu. în plus nu trebuie să anulezi paginile site-ului tău pentru ei. fiecare are dreptul la opinie. lasă-i să latre. au fost destui şi la raho (dau exemplu pt că-l cunoşti şi tu) cu care m-am războit pînă li s-au înmuiat balamalele. plătit cu aceeaşi monedă. lasă-i pe mîna mea. ai să vezi. mă cert eu cu ei. tu trebuie să rămîi neutră, aşa cum face raho, care din cînd în cînd spune că nu se bagă în dispute între cititorii lui.
    deci nu văd nici-un motiv să anulezi paginile site-ului tău pentru zurbagii. în general e o categorie tupeistă, obraznică şi perseverentă, care se cred buricul pămîntului, generaţia post-revoluţionară, fără educaţie şi plini de sine, care pe toţi din generaţia educată înainte îi fac comunişti etc. sînt rezultatul noului sistem anglo-american de educaţie anti-românească, care-şi calcă istoria în picioare şi limba, după hotărîrea aia turbată a academiei din 1993 cu  din A şi pestriţează limba cu englezisme şi americănisme considerîndu-se mari intelectuali. ce dacă devin agresivi şi vorbesc urît? lasă-i să-şi dea arama pe faţă. ai văzut că lumea nu-i acceptă. tu trebuie să rămîi neutră şi să nu le dai apă la moară. INDIFERENTĂ. cred că acum am fost mai clar, pentru că văd că ai cedat. eu consider că trebuie să pui înapoi paginile. dacă au ceva de comentat la subiect foarte bine lasă-i să aibă opinia lor, iar dacă au ceva cu tine lasă-i pe mîna mea şi a cititorilor tăi. PUNCT. nu văd nici-un motiv să anulezi paginile tale pentru ei. CREDE-MĂ!
    numa’ bine!

  11. @zamolxus, ia uita-te tu aici: https://kaninusferoingus.wordpress.com/2010/07/13/tara-arde-si-baba-se-piaptana/ ultimul comentariu. E aprobat de ieri.

    Fiecare poate sa spuna ceva atata timp cat nu ma insulta in mod gratuit. De aceea i-am si lasat primul comentariu. Si-a spus omul opinia, am acceptat ca are alte idei. Insa nu accept sa fiu acuzata printre altele, ca sunt „platita” ca sa apar monstri / ticalosi / criminali / idioti sau sa fiu denumita in fel si chip numai pentru ca nu am „decenta” sa injur oamenii din tara unde traiesc. Sa vina si sa bata campii ca „ce drept au insulele Feroe sa aiba echipa de fotbal separata”. Intreaga disputa cu aceste cateva balene de pe net izvoraste din ignoranta multora care nu sunt in stare nici macar sa arate unde sunt Feroele pe harta, insa se grabesc sa arate cu degetul.Un soi de: „ietete ca mai ie si altii care face trebi rele! Si cica ie civilizati!„. In spiritu’ sa moara si capra vecinului. Avem o bucurie fantastica de a ii lovi pe cei mai mici si care nu raspund.

  12. Salut, Roy! Ce catel frumos! Acum am vazut ca te-a pus mami pe net. Te pup, sa fii cuminte si sa nu papi din gunoi, mama draga, ca nu e bine. Stiu de la pisicile mele, care sunt niste furacioase si darama cosul una, doua.

  13. I-am citit (era p-aci, a venit o tura mica). A zis Vuff! si s-a uitat fix la banana din mana mea.

    Apropo, de furat. Odata, de Craciun eram toti sus la socra-miu, in sufragerie. Si unde nu auzim un zgomot in bucatarie ca si cum cineva lovea cu o furculita o farfurie. Ne-am uitat unii la altii intrebandu-ne: cine e in bucatarie?! La aproape cateva secunde dupa, apare cracanatu’, se vara sub masa si incepe sa plescaie cu o satisfactie greu de exprimat … ceva.

    Am facut greseala sa las pe marginea mesei un platoul cu pateuri cu cuperci. D-lui s-a suit cu labutele pe masa, a dat cu laba si cu limba pana a reusit sa pescuiasca unul din farfurie, a luat cu botul (mai ceva ca Zdreanta a lui Arghezi) sia mai avut si proasta inspiratie sa vina sa vedem ce a facut el. Ba s-a si intors la bucatarie pentru runda a doua, dar dezamagire mare! Mutasem farfuria. Am ras de ne-am stricat, dar i-a fost iertata „obraznicia”. Era Craciun si mai era si ziua lui 😆

  14. Vezi, dupa ce ca baiatul a fost cuminte si civilizat si n-a daramat tot platoul, il mai si faci de ras pe net. 😛 Astia ai mei, fiind mai mici (decat un catel) si ajungand in locuri care mai de care mai neasteptate, ne fac tot felul de surprize. Ba sunt cocotati pe aerul conditionat, ba pe sevalet… Ultima boacana e ca au spart o oglinda maricica, proptita pe sus-numitul sevalet. Noroc ca au invatat sa raspunda la „Nu e voie” si la „Iesi afara”, ca altfel cred ca era si mai rau.

  15. zamolxus

    kaninus
    felicitări! aşa trebuie. bine că mi-ai spus, pentru că eu altfel renunţasem să mai deschid pagina veche la care am făcut semn, deoarece era eroare tot timpul. am pus semn la asta nouă. sper să nu o mai scoţi şi pe asta!
    numa’ bine!

  16. zamolxus

    kaninus
    încearcă să faci setarea pentru limba română. deci vei avea diacriticele în dreapta la semnele de punctuaţie. după ce faci setarea vei avea un buton jos pe bara taskbar, în dreapta, numit language bar, care va fii un pătrăţel cu două litere prescurtarea limbii folosite. ex română RO şi engleză EN. tastele le înceci şi tu. ţi-am spus că numai z şi y diferă care se schimbă între ele. asta-i tot. succes! durează un minut. control panel, regional şi language settings, keyboard, language, selectezi romanian, applay şi ok. windows crează butonul care apare singur unde am spus mai sus. e ca un comutator. de cîte ori ai nevoie să schimbi limba pentru tastatură, faci click pe el şi selectezi limba dorită. indicatorul limbii se modifică automat pe bară şi arată limba curentă.
    ştiu că sînt pisălog dar mi-e greu acum la vîrsta mea să mă mai schimb.
    numa’ bine!
    P.S. mă bucur că ai ascultat şi ţi-ai revenit. aştept să văd cum scrii cu diacritice!

    şi nu uita să pui paginile înapoi în listă pe dreapta, pentru că nu se mai poate naviga pe site-ul tău. au rămas doar 3 pagini. deci multe din paginile de dinainte nu pot fii accesate. şi ăsta cu Roy dacă nu ar fii lista cu comentarii nu ai avea cum să ajungi la pagină.
    numa’ bine!

  17. zamolxus

    kaninus
    am uitat să te întreb dacă ai văzut site-ul lui baricada? poţi să şi mori de rîs.
    numa’ bine!

  18. @zamolxus, nu ştersesem pagina (doar discuţia aceea inutilă), am mutat-o numai mai sus, pentru că mă interesează să fie citită decât mai mulţi. Cât despre diacritice, na! le-am găsit. Dar… mă pui să schimb mereu pentru că scriu zilnic în trei limbi. 😛

    Hai că m-am prins şi cum să pun posturile în dreapta…

    Cu pisălogeala, nu iţi face griji. Şi eu sunt la fel uneori şi mai am si una bucată feroez pisălog în dotare.

    Am să mă uit şi la baricada, un link?

  19. angel

    Buna,
    Nu e vina lui
    Roy cel Nobil ca are ceva tare de caracter.Nu cumva voi i le-ati adaugat? Eu sunt sigura ca noi am „stricat” catelul nostru.Se poarta complet diferit cu fiul meu-primul stapan fata de noi-mai noii si mai fraieri…Am umanizat catelul si asta basta, tragem ponoasele.
    Imi place Roy are personalitate si e si frumos.

  20. zamolxus

    kaninus
    „încetul cu încetul se freamătă oţetul”. lucrurile revin la normal şi chiar îmbunătăţite (cu diacritice). felicitări! cu toate că am îmbătrînit şi sînt insistent şi prictisitor, trebuie să spun că am rămas receptiv la tehnică şi nou chiar aşa bătrîn.
    ai citit articolul meu de la raho cu gîlceava mea cu academia? nici de asta nu vei scăpă chiar acolo în Feroe.
    starea sănătăţii mele în momentul de faţă e cam precară, da cine ştie poate m-o ajuta cel de sus să-l depăşesc, mai ales că vreau să mai vizitez Europa încă odată, înainte de plecarea definitivă pe meleagurile necunoscute.
    adresa lui baricada: http://baricada.wordpress.com/
    aştept să văd reacţia ta la articolul meu. în curînd am să fac o selecţie cu articole şi comentarii de istorie şi limbă pe care raho mi le-a propus să apară la un loc la el pe site. cu ocazia asta voi corecta şi comentariile. de obicei la comentarii le dau drumul fără corectură. scriu foarte mult şi nu-mi permit să mai corectez şi comentariile. iar dacă ai timp uită-te şi peste comentariul, care a devenit articol, pentru că aşa a hotărît raho, zamolxus către neofiţi în dreapta sus, la loc de cinste, tot aşa pentru că a vrut el.
    numa’ bine! încă odată mă bucur că totul a revenit la normal. şi nu trebuie să-ţi faci prea multe griji, deoarece mai există şi oameni de calitate în România, în plus trebuie să accepţi şi ideea că acum şi acolo există vînători de extreaordinar care speculează doar comercial evenimentele, aşa cum fac de exemplu cu vedetele şi personalităţile, care au devenit subiec de ziar ca peste tot pe glob. deci nu sînt singurii românii care exagerează senzaţionalul pentru aşi vinde marfa. economie liberă de piaţă. tu trebuie să stai calmă şi să spui ce ai de spus. e un drept pe care nu ţi-l pot lua zurbagii, mai ales pe un site care e defapt un blog privat.
    numa’ bine!

  21. zamolxus

    kaninus
    uite un eşantion de „discuţii intelectuale” între oameni ai scrisului din România, scriitori, jurnalişti etc. deci vezi că se întîmplă şi la nivele mai înalte şi cînd mă gîndesc că subiectul era un moderator de televiziune, mă apucă ameţeala. ăştia sînt şi cu ăştia defilăm, şi cînd mă gîndesc că tu te-ai speriat de un zurbagiu de doi lei, nici măcar de unul de talia celor de la pagina asta: http://roxanaiordache.wordpress.com/2008/09/02/vorba-grea-a-zilei-azi-victor-ciutacu/
    numa’ bine! deci vezi se poate şi mai rău şi încă la ce nivel?!

  22. @angel, nu contest. Oamenii isi iubesc foarte mult animalele, iar cateii sunt un fel de favorizati ai sortii, sunt tratati ca un membru al familiei. La noi in casa, dansul e stapan, mai ales la socra-miu, care ii permite orice, inclusiv sa isi roada oasele pline de grasime pe canapea. Sotul meu a fost cu el si la cursuri cand era numai un ghemotoc negru care nu stia sa isi foloseasca cracanele corespunzator, numai ca socra-miu nu a mai continuat, iar dumnealui, ca orice animalut cu tupeu profita.

    Interesant este ca aunci cand vine la mine e un alt catel. Nu topaie pe canapea decat invitat si nici nu distruge. In schimb sus … a ros mobila, a ros telefoane mobile, a distrus o canapea. Si daca nu il prinzi „in actiune” degeaba il mai pedepsesti dupa.

    Tin minte ca l-am pleznit o singura data. Am fost cu el la tuns si, ingrozitor de stresat (are el o problema cu tunsul labutelor) m-a muscat de doua ori, odata atat de serios, aproape mi-a perforat unghia de ladegetul mare. Si am cedat si i-am ars una peste dorsal. M-am simtit mizerabil chiar si dupa mai bine de o jumatate de an. Atunci, pe loc, a functionat. Nu amai zis nici pas! Si avea cea mai nenorocita moaca posibila. Ma privea pe sub sprancene cu niste ochisori tristi… off! asa-i de speculant!

  23. zamolxus

    kaninus
    de căţei nu vreau să comentez, pentru că mi-aduc aminte şi nu-mi cade bine. a trebuit să-i dau, pentru că au fost probleme cu o alergie creată de ei, la ochi. eu am fost ok dar alţii nu. atunci i-am făcut cadou la prieteni apropiaţi ca să aibă grijă de ei. în momentul respectiv erau 7. trei rase diferite cu ceva copii. toţi mă iubeau la nebunie cu excepţia unei fătuce. bătaie trebuie să primească, dar justificat, aşa cum povesteai tu, pentru că altfel şi-o iau în cap, exact ca şi copiii. a fost mare tragedie, mai ales fiu-meu ţinea la ei ca la nişte fraţii. cu toată tragedia creată şi supărarea am strîns din dinţi şi i-am dat de suflet.
    ai grijă numai peste bot să nu le tragi. e sensibil şi poate rămîne fără miros. pentru ei asta e cea mai mare tragedie.
    sper că ai văzut mesajele mele?! am trimis şi adresa lui baricadă.
    numa’ bine!

  24. De nerecunoscut, chiar asa! Dar la fel de dulcel. Sa va traiasca!

    • Multumesc. A facut patru ani potaita, chiar in Noaptea de Ajun. A primit cadou de la Mos Craciun, un clopotel din piele, special pentru catei, care a fost rontait timp de 2-3 minute dupa care s-a tratat cu flit. Se intamplau, de altfel, multe alte chestii mai interesante in jurul lui. Plus ca, mai devreme, cand a aranjat sotul bradul, a varat botul rapid in gramada de rumegus si ace de brad dupa care am asistat la un concert de stranuturi si frecaturi furioase ale botului cu labuta… O figura, ce sa mai!

Lasă un răspuns

