Oda insulelor mele dragi din nord de Atlantic


O mica prezentare a insulelor mele dragi de la capatul lumii. Versurile initiale ale cantecului in feroeza (pe care il veti gasi mai jos) sunt scrise de Jens Pauli Heinesen, traduse in limba engleza de Elin Brimheim Heinesen, care a compus cantecul si cea care il si canta.

Sper sa va placa.

Where nature rules – aici gasiti cantecul de care spuneam.

AN ABYSS OF PRECIOUS TIME

Many people claim
that life is endless misery
an abyss of grey days
and children begging for bread
maybe life is a sad song
maybe life is good
and maybe on a shiny day
I have a sense of dark night

Tonight the sky is clean and clear
deep blue and icy cold
the earth is resting in white silence
and the northern lights hang their blankets out
My mind is full of thoughts
wandering out in the blue
trying to find in aimless aspiration
the wisdom that can bring me comfort

But there is no wisdom to be found
that tells the true words
they fall down just like bleeding birds
back down on the white ground
But then again I know that gems exist
hidden in grey glowing ashes
when girls and boys play around
like foals in dance and cheerfulness

In that moment my chest is tense with wonder
happiness and heavy longing
doubt and mournful tunes
:: But also, also in that moment
I know that life is a gift
an abyss of precious time
for everyone to wander through
to drift and get lost in ::

10 comentarii

Din categoria Calatorii, Feroe, Muzica, Versuri

10 răspunsuri la „Oda insulelor mele dragi din nord de Atlantic

  1. A mi se ierta indrazneala.. da’ mor de curiozitate. Cum ai poposit in cealalta parte a lumii, asa departe de casa?

  2. @madddz, simplu. Cunoscut una bucata blond marca Føroyar (adica insulele Feroe), vazut, placut, venit in recunoastere, plecat, mutat, maritat.

    Nee, poti sa ma intrebi ce vrei tu, aici nu e vorba de „indrazneli”. Sa nu imi zici ca te-a bagat in sperieti cifra aceea urata….Mintea mea a refuzat sa mai imbatraneasca de pe la 20 incoace. Uneori am probleme cu ea, chiar ne certam pe chestia asta 😆

    Daca vrei pot sa iti scriu pe mail, ne-ar fi mai usor sa vorbim colo, daca vrei. Cum sa facem? Iti dau eu un mesaj cu adresa mea de mail si tu nu il aprobi? Daca da, unde?

  3. Mail, messenger, ce vrei si ce ai tu. 🙂 Ce-mi dai, eu acolo stresez 😆

  4. gata, ii dau vant. Tot la „About”

  5. Am adaugat in mess. Sau pe adresa aia trebuia sa trimit mail? Off.. si eu sunt ametita…

  6. ID-ul de pe Yahoo este prima parte a adresei pana la @. Ambele variante sunt bune. Da-mi un buzz cand vrei sa vorbesti, il tin pe invizibil de obicei.

  7. Florin Matei

    Am rămas impresionat de justeţea argumentelor dumneavoastră, pe blogul prietenului Teo Negură. N-aţi avut o atitudine de negare vehementă a acuzelor nefondate, ba, dimpotrivă, aş zice că aţi fost mai tolerantă decât o impunea situaţia. Din întâmplare, sunt român. Nu-ntr-atât de patriot pe cât mi-ar cere-o autorităţile portocalii de la Bucureşti, dar iubirea de ţară a cetăţeanului simplu presupune, într-un fel, şi reciproca. Din păcate, reciproca nu (prea) e valabilă…

    Mda!… Spuneam că, român fiind, mă simt răzbunat, prin atitudinea dumneavoastră, de toate relele pe care compatrioţii mei – mai coloraţi sau nu – le comit de-a lungul şi de-a latul mapamondului. Şi încă ceva: vorbiţi (scrieţi), după cum văd, o limbă română impecabilă. Felicitări şi viaţă frumoasă în – cred eu – primitoarele Insule Feroe…

  8. Multumesc frumos pentru toate vorbele frumoase. Sincera sa fiu,ma bucur ca un copil cand vad ca mai exista si oameni care asculta argumente si isi fac o parere proprie cantarind ambele fete ale povestii. Nici nu am de ce sa neg, aceste lucruri se intampla si, asa cum am repetat obsesiv, am invatat sa le accept. DIn pacate sunt multi care isi fac un tel in viata de a salva lumea indiferent de cat rau provoaca prin buna lor intentie. Si mai multi care ridica piatra primii. Pacat!Am crezut ca romanul acela injurat, blamat, supus prejudecatii a invatat ceva din cele prin cate a trecut….

    Va mai astept pe la mine, ma bucur ca m-ati gasit. Si imi puteti spune pe nume, aici, cred, toti suntem prieteni.

  9. radiaa

    înteleg. dar chiar e urât când vezi 😦 știu că România nu diferă de acel loc. așa e lumea 🙂

  10. Buna radiaa, bine ai venit la mine. Stiu, ai dreptate si nu contest. Sper insa ca ti-au placut pozele celelalte macar…

Lasă un răspuns

