Iotetete! Am si eu blog!


OK. Tot citind bloguri si bloguleţe a unor persoane cu diferite nivele de inteligenţă si pretenţii mai mult sau mai puţin intelectuale, ce credeţi mi-a trăznit mie prin căpăţână? Să intru si eu în rândul lumii şi să îmi fac … blog. Şi cum urasc din rărunchi Facebook, Twitter şi alte găselniţe Internet-iceşti, găsii WordPress-ul şi mă apucai de treabă.

Nu sunt olteanca (daca vă mira sau vă intrebaţi de unde perfectul simplu) decat pe jumătate, cealalta jumate’ fiind de la Moldova. Pe mine m-au adus pe lume, fără ca măcar să mă întrebe dacă sunt de acord, la mijlocul distanţei, pe undeva pe aproape de Bucegi, in mijlocul a şase rafinării şi a câtorva uzine de utilaj petrolier. Adică la Ploieşti. 

Îmi place să scriu şi îmi place să folosesc şi ce dulcele grai moldovenesc, dar şi cel de lângă Olt, aduc în plus limbii noastre celei de toate zilele. Cum viaţa m-a varsat undeva departe pe harta lumii, parcă mi-e dragă şi mai tare româna noastră cea atat de hulită, chinuită si „imbunătăţită” cu expresii mai mult sau mai puţin colorate din prietena ei insulară.

Atât pentru azi. Trebuie să mă obişnuiesc. Acum am blog 😀

9 comentarii

Din categoria Uncategorized

9 răspunsuri la „Iotetete! Am si eu blog!

  1. Ma bucur ca ai gasit WordPressu` si ca te-ai apucat sa scrii (si aici 😛 ). La cat mai multe postari!

  2. Aaa, ce ma bucur ca ma citeste si pe mine cineva… Multumesc de urare!

  3. Welcome 🙂
    La cat mai multe postari bune si citite 😉

  4. Multumesc frumos. Chiar imi place ce citesc in blogul tau 😀

    Bine ai venit la al meu si la cat mai multe comentarii!

  5. Merci. 🙂 Mai intra pe la mine. 😉

  6. angel

    Salut si urari de bine, de la o ploiesteanca „aruncata” in alt colt de lume-Grecia si iubitoare de animale si posesoare de Inga-adica un brack german minunat( „fetita”).

  7. Buna angel, o sa iti trimit un mail zilele astea. Bine ai venit la mine…

  8. Bine ai venit in „blogosfera”. Dupa ce am aruncat un ochi pe toate posturile, iti pot spune cu siguranta ca ai mai castigat un cititor. Multa bafta pe viitor, spor la posturi, si keep up the good work!

Lasă un răspuns

